اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت محصول، به سورس مارکت اطلاع داده شود.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  که در اثر استفاده نادرست کاربر از محصول ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل محصول مواردی مانند ، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده محصول را شامل می‌شود.
  • اگر محصول خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر گرافیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

نکته

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول ، به واحد خدمات پس از فروش سورس مارکت از طریق تلفن یا ایمیل  اطلاع داده شود.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
برو بالا